بانک نمونه

bnr
             

ی12162018

Last updateج, 13 اکتبر 2017 10pm

Back شما اینجا هستید: خانه آرشیو موبایل بانک و SMS بانک بانک ملت
جمعه, 12 آبان 1391 22:05

بانک ملت

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بانکداری الکترونیکی از طریق همراه بانک Mobile Banking:
جهت تسهیل در استفاده از سامانه بانکداری از طریق sms ، اقدامات لازم جهت طراحی و تولید نرم افزاری تحت زبان برنامه نویسی جاوا (Java) ویژه تلفن همراه صورت پذیرفت که متقاضیان با استفاده از آن قادر می باشند، خدمات متنوعی دریافت نمایند.

نحوه دریافت خدمت
متقاضی با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب خود و تکمیل فرم خدمات همراه بانک ، نسبت به فعال سازی این خدمت اقدام و پاکت محتوی رمز مربوطه را از متصدی ذیربط دریافت می نماید.
به هنگام درخواست خدمات همراه بانک ملت متقاضی می بایست انواع خدمات مورد نیاز خود (نظیر پرداخت قبض، تائید مبلغ چک، صدور حواله و ...) را در فرم تقاضای خدمت مورد بحث انتخاب نماید.
شایان ذکر است جهت رعایت مسائل امنیتی زمان فعال سازی این خدمت حداقل 24 ساعت پس از دریافت رمز همراه بانک ملت از شعبه افتتاح کننده حساب می باشد.
همچنین شماره مرکز ارتباط این سامانه 30007502 می باشد.

نحوه دریافت و نصب نرم افزار
پس از دریافت رمز خدمت همراه بانک ملت از شعبه افتتاح کننده حساب ، متقاضی می بایست با مراجعه به نشانی:https://Mobile.bankmellat.ir/mobile نسبت به دریافت نرم افزار همراه بانک ملت و انتقال آن به گوشی تلفن همراه خود و سپس نصب آن اقدام نماید.

ویژگیهای این خدمت
1- موجودی
2- سه گردش آخر
3- حواله بانکی (حسابهای متمرکز بانک ملت)
4- حواله سحاب (کارتهای بانکی عضو شتاب)
5- تائید مبلغ چک
6- استعلام وضعیت چک
7- غیرفعالسازی ملت کارت متمرکز
8- خرید شارژ اعتباری ( ایرانسل –  همراه اول –  اسپادان )
9- خرید شارژ برخط (همراه اول)
10- بازپرداخت اقساط
11- پرداخت قبوض
12- بایگانی پیامهای دریافت شده

بانکداری الکترونیکی از طریق پیامک بانک (sms)
بمنظور ارائه خدمات متنوع به مشتریان گرامی ، بانک ملت از سال 1382 اقدامات لازم جت ارائه خدمت بانکداری از طریق پیامک (sms) را برای دارندگان هر یک از حسابهای الکترونیک ، طراحی و پیاده سازی نمود.

بر این اساس متقاضیان می توانند با استفاده از تلفن همراه عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.

نحوه دریافت خدمت
در این خصوص مشتری می تواند پس از مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب الکترونیک و تکمیل نمونه درخواست استفاده از خدمات ویژه تلفن همراه (SMS)، پاکت رمز عبور خود را دریافت نماید. پس از انجام اقدامات فوق خدمت مورد نظر حداکثر تا پایان همان روز با ارسال پیام خوش آمد گویی جهت مشترکین امکان پذیر می باشد.

خدمات ویژه حساب الکترونیک از طریق پیام کوتاه تلفن همراه
*دریافت مانده.

*پرداخت قبوض.
*اعلام وضعیت سند و گردش بخصوص.
*دریافت سه گردش آخر حساب.
*اعلام چک برگشتی.
* استعلام وضعیت چک
*اطلاعات کارت غیر متمرکز
*غیر‌فعال نمودن اکسس کارت

خواندن 1979 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « بانک رفاه بانک سپه »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

بانک نمونه در خدمات

اقتصاد مقاومتی

ارسال سریع نظرات

ایمیل:
موضوع:
پیام:
کلمه "بانک نمونه" چند نقطه دارد؟

ورود به سایت

333     porssh

alvend     6666

بانک نمونه