بانک نمونه

bnr
             

ش07222017

Last updateپ, 04 فوریه 2016 10am

Back شما اینجا هستید: خانه آرشیو خدمات یک بانک نمونه ویژگی های بانک نمونه

ویژگی های بانک نمونه

ویژگی های بانک نمونه:

1-.در دسترس بودن بانک

2.امکانات خوب وجذاب

3.دکراسیون مناسب داخلی

4.روابط عمومی بالا

5.مشتری مداری

6.گسترش امکانات الکترونیکی

7....

عمده ترین راهکارهای جلب وفاداری و خرسندی مشتریان شعب عبارتند از:

۱٫ خشرویی و گشاده رویی تحویلدارن و کارکنان شعب

۲٫ صبر و تواضع کارکنان شعب در پاسخگویی به مشتریان

۳٫ طراحی و ابداع محصولات و خدمات متناسب با نیازها و خواسته های مشتریان

۴٫ ارائه خدمات ویژه بیش از انتظار مشتریان با توجه به ۴p:

مهارت های انسانی people skils

نحوه ارائه presentation

محصول product

فرآیند process

5. جلب مشارکت مشتریان و توجه به پیشنهادهای آنها

۶٫ افزایش توان فنی و کاربردی کارکنان و سازمان در ارائه خدمات جدید

۷٫ رشد و ارتقای خواسته و انتظارات مشتریان.

  مشتری حق دارد انتظار داشته باشد که محیط بانک امن، پاکیزه، آراسته، منظم و راحت باشد.

 مشتری حق دارد انتظار داشته باشد که کارکنان بانک خوش لباس، خوش برخورد، مودب، متین و مورد اعتماد باشند وبا وی رفتاری احترام آمیز و صمیمانه داشته باشند.

 مشتری حق دارد انتظار داشته باشد کارکنان بانک به سئوال های او با صبر وشکیبایی پاسخ داده و در انجام امور بانکی وی را یاری دهند.

 مشتری حق دارد انتظار داشته باشد مراحل انجام کار روشن و کوتاه باشد، برای یک کار بانکی به افراد مختلف ارجاع داده نشود و کار او در اسرع وقت و با حد اقل معطلی انجام شود.

 مشتری حق دارد انتظار داشته باشد وسائل نوشت افزاری مورد نیاز از قبیل فرم، کاربن، مهر، خودکار ونظایر آن به آسانی در دسترس باشد.

 مشتری حق دارد انتظار داشته باشد که بانک در جهت منافع قانونی وی اقدام نماید و در صورت تقاضا، نظرات مشورتی و اطلاعات دقیق و کامل راجع به نوع خدمت بانکی مورد نظر در اختیار او گذاشته شود.

 مشتری حق دارد در هر زمان بداند وضعیت حساب های او نزد بانک چگونه است.

 مشتری حق دارد انتظار داشته باشد کارکنان بانک بین مشتریان تبعیض قائل نشوند و کیفیت خدمات ارائه شده برای همه یکسان و مطلوب باشد.

 مشتری حق دارد انتظار داشته باشد که در صورت شکایت و ابراز نا رضایتی از خدمات بانک به شکایت او سریعا رسیدگی شود.

شما می توانید بااعلام نظرات خود شرایط نمونه بودن یک بانک را برای ارسال نمائید.

ایمیل ما: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خواندن 7748 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 12 آبان 1391 21:26

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

بانک نمونه در خدمات

اقتصاد مقاومتی

ارسال سریع نظرات

ایمیل:
موضوع:
پیام:
کلمه "بانک نمونه" چند نقطه دارد؟

ورود به سایت

333     porssh

alvend     6666

بانک نمونه