بانک نمونه

bnr
             

چ11222017

Last updateج, 13 اکتبر 2017 10pm

Back شما اینجا هستید: خانه آرشیو منشوراخلاقی بانک ها منشوراخلاقی بانک آینده
یکشنبه, 12 آبان 1392 22:53

منشوراخلاقی بانک آینده

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

alt

با یاری‏ گرفتن از پروردگار توانا و به منظور ارزش ‏آفرینی برای مشتریان و کلیه ذی‏ نفعان  بانک، با همت جمعی، عزمی مشترک  و کوششی مضاعف مبتنی بر  هم‏ دلی ، همکاری {jcomments on}و هم‌افزایی، ما  کارکنان  بانک آینده، اعتقاد داریم :

اتحاد و همبستگی سازمانی، قدرت حرفه ‏ای، توسعه وتنوع خدمات و محصولات موجب رشد و بالندگی می‏‌گردد.

تعلق سازمانی و حمایت قلبی و متعهدانه کلیه ذی ‏نفعان بانک، برتری ‏زاست و باید برای ایجاد‏ آن، اهتمام ویژه نماییم.

سهام داران ما، سزاوار دستیابی به حداکثر سود ناشی از سرمایه‏ گذاری خود، در چارچوب قانون عملیات بانکداری بدون ربا و با رعایت اصول حرفه‏‌ای و اخلاقی می‏‌باشند.

 تعهد، وفاداری، همکاری، یادگیری مستمر و عملکرد اخلاق‏ مدار و حرفه ای از مصادیق تحکیم و یکپارچگی سازمانی و زمینه ساز تو فیق است. لذا متعهد می‌شویم که هریک، مانند یک عضو از پیکره‏ای واحد و منسجم عمل نموده و همواره، در جهت هماهنگی بیشینه و تحقق هرچه بیشتر اصول فوق، تلاش نماییم.

 باید زمینه تعاطی نگرش های حرفه ای را فراهم سا خته؛ لیکن مجدانه تلاش نماییم، تا نگرش‌های فردی و علایق شخصی را از تصمیم ها، وظایف و مسئولیت های سازمانی دور نگه داشته تا بر یکپارچگی و انسجام سازمانی‏‌مان، تأثیر‌نگذارد.

باید در ترویج فرهنگ پاسخ گویی صادقانه، صحیح و سریع به مردم و مشتریان پیشگام بوده و الگویی موفق از کارگروهی و مشارکت جمعی را در انجام وظایفمان ارائه‌دهیم.

باید در زمینه طراحی خدمات و محصولات جدید و استفاده از فناوری روز بانکداری الکترونیکی و خدمات بانکداری مجازی در سطح استانداردهای جهانی، با هدف ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان، تلاش مستمر نماییم.

کلیه اطلاعات مربوط به مشتریان محرمانه بوده وحفظ و نگهداری آن‏ها بر اساس قوانین و مقررات  برای همه ما ضروری می‌باشد.

 وحدت و همبستگی ما، شایستگی کلیدی ماست و تنوع خدمات و محصولات، مزیت رقابتی ما است.

 صداقت، امانتداری، وقت شناسی، مسئولیت پذیری،آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد و شفافیت در اطلاع‌رسانی از مهم ترین وظایف و رسالت ما، به عنوان بانکدارانی متعهد می‌باشد.

در فضای رقابت سالم، باید از به کارگیری شیوه‏ های غیرحرفه ای و غیراخلاقی در رقابت، اجتناب نماییم.

مشتریان شایسته ارزش ‏آفرینی هستند و تأمین رضایت آن‏ها، اصلی ترین فلسفه وجودی ما است. لذا حفظ کرامت، همراه با ایجاد حداکثر رضایت مندی آن‏ها، باید در چارچوب رعایت قوانین و اصول حرفه ای اخلاقی، توام با رعایت انصاف تأمین‌شود.

 باید در ارائه خدمات به مشتریان، بهترین، مناسب ترین، دقیق ترین و ساده ترین روش ‏ها را انتخاب نموده و برای بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات، تلاشنماییم.

تعهد کامل به مقابله با عملیات پولشویی، بر اساس اصل شناخت مشتریان ضروری بوده و ضامن حفظ منافع متعالی و بلندمدت سازمان و کشور می‌باشد.

ایفای نقش و مسئولیت‌های اجتماعی در روند انجام کلیه وظایف وفعالیت‌های بانک ضروری بوده و زمینه‌ساز توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی کشور می‌باشد.

خواندن 1126 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 12 آبان 1392 23:03
محتوای بیشتر در این بخش: « منشوراخلاقی بانک ملی ایران

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

بانک نمونه در خدمات

اقتصاد مقاومتی

ارسال سریع نظرات

ایمیل:
موضوع:
پیام:
کلمه "بانک نمونه" چند نقطه دارد؟

ورود به سایت

333     porssh

alvend     6666

بانک نمونه