بانک نمونه

bnr
             

ش09232017

Last updateپ, 04 فوریه 2016 10am

Back شما اینجا هستید: خانه آرشیو موبایل بانک و SMS بانک

موبایل بانک و SMS بانک (6)

جمعه, 12 آبان 1391 22:08

بانک رفاه

نوشته شده توسط

 معرفی برنامه همراه بانک

بانک رفاه در راستای تداوم خدمات نوین بانکی همسو و همگام با شیوه ‌های نوین بانکداری و به منظور توسعه و بهبود کانال‌های ارائه خدمات اللکترونیک به مشتریان گرامی، خدماتی نظیر همراه بانک، تلفنبانک و اینترنت بانک را جهت اطلاع از وضعیت حساب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

خدمات همراه بانک

  •   اخذ آخرین موجودی 

  •   اخذ سه گردش آخر 

  •   استعلام وضعیت یک برگ چک 

  •   ارسال 25 گردش آخر حساب به نمابر

  •   ارسال 25 گردش آخر حساب به پست الکترونیکی (Email)

  •   پرداخت قبوض

  •   پرداخت حق بیمه کافرمایان تامین اجتماعی

  •   فعال و غیرفعال کردن ارسال پیامک تغییرات مانده و گردشهای حساب طی روز به طور خودکار

  •   فعال و غیر فعال کردن ارسال پیامک اطلاعات چک برگشت شده به صورت خودکار

  •   ارسال شماره شبا

  •   تغییر رمز

دریافت و نصب نرم‌افزار "همراه بانک" بر روی تلفن همراه

1- جهت نصب نرم افزار همراه بانک با انتخاب نسخه مربوط به تلفن همراه خود توسط لینک‌های زیر اقدام به نصب این نرم‌افزار نمایید.

نکته:

چنانچه تلفن همراه شما دارای سیستم عامل ویندوز می ‌باشد جهت دربافت نرم‌افزار همراه بانک ابتدا از کلیه اطلاعات تلفن همراه خود نسخه پشتیبان  تهیه کرده، سپس با توجه به اینکه سیستم‌عامل گوشی شما Windows Mobile 6.1به بالاتر می‌باشد، فایلIntent_MIDlet_Manager_11.1.7.1036.cab و در غیر این صورت فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1034.cabرا فقط با استفاده از برنامهActive Synch از کامپیوتر به گوشی همراه انتقال دهید (برای انتقال این فایل ازروش‌های دیگر مانندBluetooth استفاده نکنید و نام این فایل را قبل و بعد ازانتقال دادن آن تغییر ندهید(

پس از انتقال فایل فوق، با کلیککردن بروی این فایل، آن را نصب نمایید. اگر در هنگام نصب این برنامه از شماسوال شد که آیا این برنامه برویDevice نصب شود یا برویInternal Storage،در پاسخ به این سوال گزینهDevice را انتخاب نمایید

alt

alt

alt

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

نسخه آندروئید

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

نسخه جاوا

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

نسخه ویندوز موبایل

alt

alt

alt

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه 

سیمبین نسخه جدید

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

سیمبین نسخه قدیم

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

ویژه نابینایان

 


2- جهت تسهیل دریافت نرم‌افزار "همراه بانک"، بانک رفاه در محل شعب خود اقدام به نصب میزبان‌های Bluetooth نموده است. به این ترتیب شما در هنگام حضور در محل این شعبه‌ها، با روشن کردن Bluetooth گوشی همراه خود می‌توانید نرم‌افزار "همراه بانک" را دریافت نمایید.
در هر دو حالت فوق شما می‌توانید با انتخاب پیام یا برنامه کاربردی ظاهر شده، اقدام به نصب نرم‌افزار بر روی گوشی تلفن همراه خود نمایید.

.

جمعه, 12 آبان 1391 22:05

بانک ملت

نوشته شده توسط

بانکداری الکترونیکی از طریق همراه بانک Mobile Banking:
جهت تسهیل در استفاده از سامانه بانکداری از طریق sms ، اقدامات لازم جهت طراحی و تولید نرم افزاری تحت زبان برنامه نویسی جاوا (Java) ویژه تلفن همراه صورت پذیرفت که متقاضیان با استفاده از آن قادر می باشند، خدمات متنوعی دریافت نمایند.

نحوه دریافت خدمت
متقاضی با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب خود و تکمیل فرم خدمات همراه بانک ، نسبت به فعال سازی این خدمت اقدام و پاکت محتوی رمز مربوطه را از متصدی ذیربط دریافت می نماید.
به هنگام درخواست خدمات همراه بانک ملت متقاضی می بایست انواع خدمات مورد نیاز خود (نظیر پرداخت قبض، تائید مبلغ چک، صدور حواله و ...) را در فرم تقاضای خدمت مورد بحث انتخاب نماید.
شایان ذکر است جهت رعایت مسائل امنیتی زمان فعال سازی این خدمت حداقل 24 ساعت پس از دریافت رمز همراه بانک ملت از شعبه افتتاح کننده حساب می باشد.
همچنین شماره مرکز ارتباط این سامانه 30007502 می باشد.

نحوه دریافت و نصب نرم افزار
پس از دریافت رمز خدمت همراه بانک ملت از شعبه افتتاح کننده حساب ، متقاضی می بایست با مراجعه به نشانی:https://Mobile.bankmellat.ir/mobile نسبت به دریافت نرم افزار همراه بانک ملت و انتقال آن به گوشی تلفن همراه خود و سپس نصب آن اقدام نماید.

ویژگیهای این خدمت
1- موجودی
2- سه گردش آخر
3- حواله بانکی (حسابهای متمرکز بانک ملت)
4- حواله سحاب (کارتهای بانکی عضو شتاب)
5- تائید مبلغ چک
6- استعلام وضعیت چک
7- غیرفعالسازی ملت کارت متمرکز
8- خرید شارژ اعتباری ( ایرانسل –  همراه اول –  اسپادان )
9- خرید شارژ برخط (همراه اول)
10- بازپرداخت اقساط
11- پرداخت قبوض
12- بایگانی پیامهای دریافت شده

بانکداری الکترونیکی از طریق پیامک بانک (sms)
بمنظور ارائه خدمات متنوع به مشتریان گرامی ، بانک ملت از سال 1382 اقدامات لازم جت ارائه خدمت بانکداری از طریق پیامک (sms) را برای دارندگان هر یک از حسابهای الکترونیک ، طراحی و پیاده سازی نمود.

بر این اساس متقاضیان می توانند با استفاده از تلفن همراه عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.

نحوه دریافت خدمت
در این خصوص مشتری می تواند پس از مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب الکترونیک و تکمیل نمونه درخواست استفاده از خدمات ویژه تلفن همراه (SMS)، پاکت رمز عبور خود را دریافت نماید. پس از انجام اقدامات فوق خدمت مورد نظر حداکثر تا پایان همان روز با ارسال پیام خوش آمد گویی جهت مشترکین امکان پذیر می باشد.

خدمات ویژه حساب الکترونیک از طریق پیام کوتاه تلفن همراه
*دریافت مانده.

*پرداخت قبوض.
*اعلام وضعیت سند و گردش بخصوص.
*دریافت سه گردش آخر حساب.
*اعلام چک برگشتی.
* استعلام وضعیت چک
*اطلاعات کارت غیر متمرکز
*غیر‌فعال نمودن اکسس کارت

جمعه, 12 آبان 1391 21:59

بانک سپه

نوشته شده توسط
همراه بانک سپه (بانکداری همراه)
 
«همراه بانک» سامانه ای است که شما به وسیله آن می توانید با نصب نرم افزار لازم بر روی تلفن همراه خود، خدمات بانکداری الکترونیکی را در طول شبانه روز از طریق تلفن همراه دریافت نمایید. نرم افزار بانک سپه برای بهره مندی از خدمت مذکور، از طریق نشانی اینترنتی http://mobile.ebanksepah.ir ( و یا نشانی www.ebanksepah.ir  بخش بانکداری همراه)  قابل دسترسی است.
با عنایت به راه اندازی نسخه 3 بانکداری همراه و قابلیتهای ویژه آن نرم افزار نسخ 1 و 2 از تاریخ 1/5/91 جمع آوری و غیرفعال می گردد.
شرایط استفاده:
الف- ارائه خدمات بانکی برای حسابهای بانک سپه
دارندگان حساب های عابربانک، جاری طلایی، قرض الحسنه پس انداز طلایی و بن کارت برای استفاده از این سامانه می توانند همراه با اصل و تصویر کارت ملی خود (یا اصل و تصویر شناسنامه به همراه شماره ملی و کدپستی)، به نزدیکترین شعبه بانک سپه مراجعه نمایند. پس از تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی، در صورت تمایل مشتری، دو رمز در اختیار وی قرار می گیرد: رمز اول برای ورود به سامانه، رؤیت مانده و صورت حساب و... و رمز دوم برای انجام تراکنش های مالی شامل پرداخت قبوض و انتقال وجه.
همچنین در راستای افزایش امنیت استفاده از خدمات غیرحضوری برای مشتریان از طریق درگاه‌های غیرحضوری (اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک)، امکان نوع تأیید رمز دوم متغیر از طریق پیامک برای تأیید انجام تراکنش‌ها در درگاه‌های مذکور فراهم شده است. در این روش برای هر تراکنشی که نیازمند تأیید از طریق رمز دوم می‌باشد، رمزی یکبار مصرف از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مشتری (که قبلاً در سامانه اطلاعات بانک ثبت شده است) ارسال می‌شود. بنابراین این نوع تأیید از امنیت بالاتری نسبت به رمز دوم ثابت برخوردار است. شایان ذکر است، هنگام فعال‌سازی رمز دوم از طریق پیامک، هیچ‌گونه پیامکی برای مشتری ارسال نشده و این رمز به هنگام انجام تراکنش مالی در درگاه‌های غیرحضوری برای مشتری ارسال می‌شود.
یادآوری می شود رمز دوم این خدمات فقط به اشخاص حقیقی اختصاص می یابد.
ب- ارائه خدمات بانکی برای کارت های عضو شبکه شتاب
دارندگان کارتهای سایر بانکها می توانند از کلیه خدمات غیرحضوری کارتهای عضو شبکه شتاب (مانده گیری، پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ، خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک سپه) و...  از طریق این سامانه استفاده نمایند.
مراحل فعالسازی همراه بانک سپه برای مشتریان بانک سپه:
1.  دریافت رمز خدمات الکترونیکی از شعبه
2.  مراجعه به سایت خدمات الکترونیکی بانک سپه و دریافت نرم افزار همراه بانک
3.  نصب نرم افزار روی گوشی تلفن همراه
4.  دریافت کد فعال سازی نرم افزار از سایت خدمات الکترونیکی بانک سپه
 

مراحل فعالسازی همراه بانک سپه برای مشتریان سایر بانکها (کارتهای عضو شتاب):

1. تکمیل فرم درخواست (در صورتی که متقاضی استفاده از رمز دوم متغیر از طریق پیامک هستید؛ این درخواست را در فرم مربوطه قید نمائید)
2. مراجعه به سایت خدمات الکترونیکی بانک سپه و دریافت نرم افزار همراه بانک
3. نصب نرم افزار روی گوشی تلفن همراه
4. دریافت کد فعال سازی نرم افزار از سایت خدمات الکترونیکی بانک سپه
  ورود به سامانه موبایل بانکینگ سپه نشانی ورود به سامانه همراه بانک سپه : mobile.ebanksepah.ir
   
با توجه به تنوع زیاد سرویس های ارائه شده در نسخه 3 برنامه همراه بانک سپه، اکیداً توصیه می گردد جهت استفاده بهینه از تمامی قابلیت های طراحی شده در این نرم افزار و کاهش هزینه های مخابراتی خود، سرویس GPRS را بر روی گوشی خود فعال نموده و نوع درگاه ارتباطی برنامه را بر روی GPRS تنظیم نمایید. توجه داشته باشید در حالت استفاده از بستر GPRS، فقط و فقط یک پیامک از گوشی شما به مرکز ارسال می گردد و سایر عملیات تماماً با استفاده از بستر اینترنت گوشی شما با سرعت بالا و هزینه کم صورت خواهد گرفت.
به عنوان مثال اگر هزینه ارسال 1کیلوبایت داده  5 ریال باشد، شما قادر خواهید بود حداقل 3 عملیات بانکی را با این هزینه از طریق درگاه اینترنت انجام دهید.

توجه: دقت کنید آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک را فقط از سایت رسمی بانک سپه به نشانی اینترنتی mobile.ebanksepah.ir دریافت نمایید. با توجه به مشکلات ناشی از سرقت الکترونیکی اطلاعات توسط بدافزارها، بهتر است همواره نسخه برنامه را مستقیماً از وب سایت فوق دریافت و بر روی گوشی خود نصب نمایید.
شنبه, 29 مرداد 1390 08:30

بانک پارسيان

نوشته شده توسط

برنامه كاربردي موبايل بانك پارسيان (Parsian Mobile Banking (PMB ، گام جديدي در جهت دستيابي به اهداف بانك در زمينه بانكداري موبايل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رساني نوين به مشتريان مي باشد.

اين برنامه كه قابل نصب روي كليه گوشي هاي موبايل در برگيرنده فن آوري جاوا و همچنين گوشي هاي با سيستم عامل Android مي باشد، به منظور رفاه و آسايش بيشتر مشتريان در استفاده از خدمات سيستم پرسش و پاسخ بانك پارسيان (SOD) در نظر گرفته شده است. به اين ترتيب كه مشتري با alt يا alt و نصب آن روي گوشي موبايل خود ، مي تواند بدون نياز به ارسال پيامهاي كوتاه تقاضا به صورت دستي و تنها با انتخاب منوي مربوطه از روي گوشي خود ، از كليه خدمات خاص و عام سيستم PMB استفاده نموده و از جزئيات فعاليتهاي بانكي حساب خود بدون نياز به مراجعه به شعبه مطلع گردد. همچنين امکان تبادل اطلاعات در بستر GPRS هم فراهم شده است.
در نگارشهاي بعدي برنامه همراه بانک پارسيان امکانات بيشتري پيش بيني شده است.
   alt alt
 
alt                                                      
 
تذکر: جهت نصب نسخه جديد ابتدا لازم به حذف نسخه قبل از گوشي مي باشد.
لازم به ذكر است كه خدمات PMB بانك پارسيان در تمام ايام هفته به صورت 24 ساعته فعال بوده و مشتريان جهت استفاده از سرويسهاي خاص انتقال وجه و پرداخت قبض مي بايست به شعب بانک پارسيان مراجه نموده و فرم درخواست انتقال وجه همراه بانک پارسيان را تکميل نمايند.
یکشنبه, 04 دی 1390 19:25

بانک صادرات(Bank Saderat)

نوشته شده توسط

معرفی سرويس همراه بانک صادرات
با سرويس همراه بانک صادرات ايران ، ارتباط بين صاحبان حسابهاي سپهري و شبکه بانکي از طريق تلفن همراه فراهم شده و امکان انجام برخي از عمليات بانکي ميسر گرديده است.
سيستم همراه بانک صادرات از طريق نصب نرم افزار بر روي گوشي تلفن همراه و بدون نياز به مراجعه حضوري مشتري فعال شده و قابل بهره‌برداري مي‌باشد.
نرم افزار مذکور را تنها از طريق وب سايت اينترنتي بانک صادرات ايران به نشاني http://www.bsi.ir دريافت و نصب نماييد. کاربران جديد پس از نصب و اعمال تنظيمات اوليه ، حسابهاي خود را با استفاده از گزينه "ثبت حساب" در سيستم ثبت مي‌نمايند. کاربران قبلي سيستم (کاربراني که حساب خود را قبلاً ثبت کرده‌اند) ولي اطلاعات حسابها يا سرويسهاي يکطرفه آنها بر روي گوشي وجود ندارد بايد اطلاعات را بروز رساني نمايند. براي اين کار از منوي "حساب‌ها" گزينه "بروز رساني اطلاعات حساب‌ها" و از منوي "سرويسهاي يکطرفه" گزينه "بروز رساني اطلاعات سرويسها" را انتخاب کنند.
بروز رساني اطلاعات حسابهاي ثبت شده قبلي و نيز ثبت حساب جديد باعث مي‌شوند تا تمامي خدماتي که بر روي حسابهاي شما قابليت اجرا دارند از طريق منوي سرويس‌ها مشاهده شوند (پيش از بروز رساني و يا ثبت حساب ، در اين منو تنها سرويسهاي پرداخت قبض ، خريد شارژ سيم کارت اعتباري و دريافت اطلاعات شارژ سيم کارت ديده مي‌شوند).

سرويس‌هاي ارائه شده در اين نسخه :
1-سرويس هاي دو طرفه ( از طريق کارت / ثبت حساب )
1-1- اطلاع از مانده حساب
1-2- اطلاع از سه گردش آخر و مانده حساب
1-3- انتقال وجه بين حسابهاي يك مشتري
1-4- انتقال وجه به حسابهاي سپهري با سقف محدود روزانه
1-5- استعلام چك
1-6- پرداخت قبوض خدماتي ( آب ، برق ، گاز و تلفن ثابت و همراه و ... داراي شناسه‌هاي قبض و پرداخت )
1-7- خريد شارژ سيم کارت اعتباري ( تاليا و ايرانسل )
1-8- دريافت اطلاعات سه شارژ آخر خريداري شده
شايان ذکر است كليه دارندگان كارت بانكهاي عضو شتاب با قابليت فعال سازي رمز دوم کارت ، مي‌توانند از سرويسهاي پرداخت قبوض خدماتي و خريد شارژ سيم کارت اعتباري اين سيستم استفاده نمايند.
2-سرويس‌هاي يك طرفه ( از طريق ثبت سرويس )
2-1- ارسال 3 گردش آخر در پايان روز كاري
2-2- اطلاع از نقل و انتقالات شبانه ( سود سپرده ، سود سهام ، حقوق و ... ) و چك برگشتي در روز کاري آتي
2-3- اطلاع از گردشهاي خاص ( گردشهايي كه مبلغ آنها برابر و يا بيش از ميزان تعيين شده در زمان ثبت درخواست باشند ) در پايان روز کاري
اين سرويس‌ها به منظور اطلاع مشتري از آخرين گردش و يا نقل و انتقال خاص بر روي حسابهاي خود ، بصورت متوالي و روزانه ارائه مي‌گردد.
به موازات پيشرفت سرويسهاي مخابراتي و امکانات موجود روي گوشيهاي تلفن همراه ، قابليتها و امکانات بيشتري به اين سيستم افزوده مي‌گردد.
خواهشمند است پرسشها ، پيشنهادات و انتقادات خود را در زمينه اين نرم‌افزار از طريق بخش ارتباطات وب سايت اينترنتي بانک و يا به آدرس پست الکترونيک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نماييد.

به منظور دريافت فايل برنامه ، نصب و استفاده از سيستم مراحل زير را انجام دهيد :

  1. با مراجعه به بخش دریافت نرم افزار در وب سايت اينترنتي بانک صادرات ، فايل نصب نرم افزار متناسب با گوشي خود را دريافت نموده و به تلفن همراه خود انتقال دهيد.
  2. فايل دريافتي را بر روي گوشي خود نصب نماييد ( در صورت نياز به راهنمايي در نصب برنامه مي‌توانيد به بخش پرسش و پاسخ وب سايت اينترنتي بانک مراجعه نماييد ).
  3. زبان برنامه را انتخاب نماييد (شايان ذکر است زبان پيام هاي دريافتي از سيستم متناسب با زبان انتخابي مي‌باشد).
  4. رمز عبور برنامه را تعیین نمایید ( رمز عبور باید بين 3 تا 9 رقم باشد ).

در اين سيستم کليه اعداد بايد به زبان انگليسي درج شوند.
چنانچه رمز عبور را فراموش نمایید ، نرم افزار را مجدد نصب نموده و حساب های خود را بروز رسانی نماييد.
کاربران جديد می بایست با استفاده از رمز حساب 4 رقمي و از طريق گزینه "ثبت حساب" حساب های خود را ثبت نمایند. رمز حساب در هر دو سيستم همراه بانک و تلفنبانک صادرات قابل استفاده مي‌باشد.

براي دريافت رمز حساب ابتدا بايد رمز دوم کارت خود را فعال نماييد.
به منظور فعال سازي رمز دوم کارت به يکي از دستگاه‌هاي خودپرداز بانک صادرات مراجعه نموده و با انتخاب منوي عمليات رمز ، گزينه تخصيص رمز دوم کارت را انتخاب و رمز مورد نظر خود را تعريف نماييد (اين رمز بين 5 تا 12 رقم مي‌باشد). سپس رمز حساب خود را از طريق يکي از سيستم هاي همراه بانک يا تلفنبانک صادرات بصورت زير دريافت نماييد :

  • الف - استفاده از نرم‌افزار همراه بانک :
    مراجعه به منوي حسابها و انتخاب گزينه "دريافت رمز حساب" و درج شماره حساب و شماره 16 رقمي مندرج بر روي کارت سپهر و رمز دوم آن و ارسال درخواست.

پيام دريافتي حاوي رمز حساب را پس از به خاطر سپردن رمز در اسرع وقت از صندوق پيام هاي خود حذف نماييد.

  • ب - استفاده از سيستم تلفنبانک :
    تماس با تلفنبانک صادرات و وارد کردن شماره 16 رقمي مندرج بر روي کارت سپهر و رمز دوم آن و سپس انتخاب کليد 6 (توجه داشته باشيد کليد 6 را تنها يکبار انتخاب نماييد و براي خروج از سيستم کليد 0 را برگزينيد)
  • ج - مشتریان فاقد سپهر کارت برای دریافت رمز حساب می بایست به شعبه مراجعه نمایند.

اگر کاربر قبلي سيستم مي‌باشيد و حساب خود را قبلا در سيستم ثبت کرده‌ايد ولي اطلاعات حساب ها يا سرويس هاي يکطرفه شما بر روي گوشي وجود ندارد ، نياز داريد که اين اطلاعات را بروز رساني نماييد. براي اين کار گزينه "بروز رساني اطلاعات" را از منوي "حساب‌ها" و "سرويس هاي يکطرفه" انتخاب نماييد.

راهنماي فعال سازي همراه بانك صادرات

  1. مشتريان بانک ( اعم از کاربران نسخه‌هاي قبلي همراه بانک صادرات ) که متقاضي استفاده از نسخه جدید مي‌باشند مي‌بايست با مراجعه به يکي از شعب بانک صادرات ايران ، فرم فعال سازي / غيرفعال سازي و برگه مقررات و شرايط عمومي ‌و اختصاصي استفاده از سيستم همراه بانک صادرات را دريافت نموده و ضمن مطالعه دقيق مندرجات آن ، اطلاعات خواسته شده را تکميل و با مدرک شناسايي معتبر به متصدي شعبه ارايه نمايند (در صورت وجود مغايرت بين اطلاعات درج شده در فرم و اطلاعات مشتری در سيستم سپهر ، مشتري بايد براي اصلاح اطلاعات و فعال سازي سيستم به شعبه افتتاح کننده حساب سپهري خود مراجعه نمايد ).
  2. فعال سازي سرويس ، يک روز پس از ارايه درخواست به شعبه صورت مي‌پذيرد. پس از آن مشتری مي‌تواند از طريق گزينه دريافت رمز حساب موجود در منوي حساب‌ها ، رمز حساب خود را دريافت نمايد.

رمز حساب از طريق سيستم تلفنبانک و با درج شماره و رمز دوم کارت نيز قابل دريافت مي‌باشد.
مراحل انجام کار براي تغيير شماره تلفن همراه ، مشابه فعال سازي اوليه سرويس مي‌باشد.
فعال سازي همراه بانک تنها يکبار انجام مي‌شود و در نصب مجدد برنامه نيازي به فعال سازي وجود ندارد.
مشتري بايد توجه داشته باشد که درخواست فعال سازي وي تنها براي شماره تعريف مشتري که در فرم تعيين نموده است صورت مي‌پذيرد.
هر یک از حساب های مشتري رمز حساب جداگانه دارد با این حال مشتری می تواند رمز حساب های خود را یکسان تعریف نماید.

راهنماي غيرفعال سازي همراه بانك صادرات

در مواردي از قبيل سرقت گوشي تلفن همراه و يا سيم کارت که نياز به غيرفعال سازي فوري سيستم مي‌باشد ، لازم است مشتري در اسرع وقت نسبت به تغيير رمز دوم کارت و رمز حساب از طريق دستگاه خودپرداز و سيستم تلفنبانک اقدام نموده و سپس درخواست غيرفعال سازي خود را به شعبه ارائه نمايد ( تقاضای غیرفعال سازی یک روز بعد انجام می گیرد ).
چنانچه مشتري به هر دليل نخواهد از سيستم همراه بانک استفاده نمايد ، بهتر است براي امنيت بيشتر نسبت به غيرفعال سازي سيستم همراه بانک ، اقدام نمايد. براي غيرفعال سازي سيستم ، مشتري مي‌تواند به يکي از شعب بانک صادرات ايران مراجعه نموده و فرم غيرفعال سازي همراه بانک را از متصدي شعبه دريافت و تکميل نمايد.

شايان ذکر مي‌باشد غيرفعال سازي تنها براي شماره تعريف مشتري ذکر شده در فرم صورت مي‌پذيرد. بنابراين به منظور غيرفعال نمودن ساير حساب های مرتبط با شماره تعريف مشتري دیگر خود بايد بصورت جداگانه اقدام نماييد.
درخواست غيرفعال سازي ، يک روز پس از ارائه فرم تکميل شده به شعبه ، در سيستم اعمال مي‌گردد.
 
دریافت همراه بانک صادرات:                          alt
 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
**نکته:
شماره‌هاي مرکز پيام همراه بانک صادرات که از طريق منوي تنظيمات قابل کنترل هستند ،
 عبارتند از 200040 ، 9121484631 ، 9123840719 و 9125965772
 کليه پيامهاي شما تنها بايد به شماره‌هاي فوق ارسال گردد.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
   alt      
نام فايل :BSI2.2_Android.apk
حجم :1.34 MB
نسخه نرم‌افزار :2.2
تاريخ انتشار :1390,08,14                                 

alt

 

نام فايل :BSI2.2_Touch.jar
حجم : 432 KB
نسخه نرم‌افزار :2.2
تاريخ انتشار :1390,08,14

 alt

نام فايل :BSI2.2.jar
حجم : 433 KB
نسخه نرم‌افزار :2.2
تاريخ انتشار :1390,08,14

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

**نکته:

برخي از مدل هاي گوشي سامسونگ و موتورولا علاوه بر فايل نصب با پسوند JAR ، به فايل مکمل نصب با پسوند JAD نياز دارند. بنابراين در صورتيکه نرم افزار تنها از طريق فايل JAR بر روي گوشي سامسونگ و يا موتورولا نصب نگرديد ، فايل با پسوند JAD را از طريق لينک زير دريافت و به همان محل فايل JAR منتقل نموده و فايل JAD را اجرا نماييد. 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

alt

نام فايل :BSI2.2.jad
حجم : 585 B
نسخه نرم‌افزار :2.2
تاريخ انتشار :1390,08,14

پنج شنبه, 04 اسفند 1390 18:57

بانک ملي (Bank Melli)

نوشته شده توسط

altهمراه بانك ملي


مشتري گرامي ضمن سپاس از انتخاب همراه بانك ملي  براي انجام امور بانكي خود، به اطلاع مي رساند جهت استفاده بهينه از اين سامانه قبل از استفاده فايل راهنما را كاملا مطالعه نماييد .
توجه: به منظور پرهيز از ارجاع مشتريان بانک به  شعب و جهت پوشش هر چه فراگير تر مشتريان ضمن رعايت جوانب امنيتي سامانه ، جهت ثبت نامِ  مشتريان استفاده کننده از سامانه ، از رمز حساب که در سرويسهاي تلفني نیز قابل استفاده مي باشد ، کمک گرفته شده است.
alt
خدمات در حال انجام همراه بانك ملي نسخه جدید
(جهت انجام کلیه عملیات انتقال وجه، خرید شارژ و پرداخت، به شعبه خود مراجعه کرده و فرم فعال سازی و احراز هویت را تکمیل فرمائید.)
مشاهده مانده حساب
مشاهده گردش حساب
انتقال به حساب دیگران(سیبا)
انتقال وجه بین بانکی(پایا)
پرداخت اقساط تسهیلات
استعلام چک
تعیین مبلغ چک
انتقال وجه بين حسابهاي داراي يك شماره مشتري
پرداخت قبض
خريد شارژ سيم كارت
دريافت اطلاعات شارژ سيم كارت
نرخ ارز
مانده کارت شتابی
اطلاعات سه شارژ آخر
اعلام مفقودی کارت
  دانلود برنامه

برنامه همراه بانک بروی تمام گوشی هایی که قابلیت نصب و اجرای برنامه های جاوا را داشته باشند، قابل نصب و اجرا است (بجز موارد استثنایی که برخی از آنها در ادامه لیست شده اند). علاوه بر این، نسخه ویژه  ای از برنامه همراه بانک برای گوشی های با سیستم عامل اندروید فراهم شده است که این نسخه، بروی تمامی گوشی هایی که دارای این سیستم عامل میباشند قابل نصب و اجرا است. در حال حاضر چهار فایل نصب برای برنامه همراه بانک موجود است:
•    دو فایل با پسوند jar: این فایلها جهت نصب برنامه بروی تمام گوشی هایی که از نصب و اجرای برنامه های جاوا پشتیبانی میکنند تهیه شده است. این گوشی ها شامل گوشی های Nokia، Sony Ericsson، Motorola، Samsung، IMate، HTC و غیره میباشند. از این دو فایل، یکی برای نصب برنامه بروی گوشیهای با صفحه نمایش لمسی و فایل دوم برای نصب برنامه بروی سایر گوشیها میباشد.
•    فایل با پسوند jad: برخی از انواع گوشی ها (عموما گوشی های Samsung) جهت نصب برنامه، علاوه بر فایل jar، به این فایل نیز نیاز دارند که طبق روش خاص نصب هر گوشی، باید به گوشی انتقال داده شده و در عملیات نصب مورد استفاده قرار گیرد.
•    فایل با پسوند apk: این فایل برای نصب برنامه بروی گوشی های با سیستم عامل اندروید تهیه شده است.

نصب و اجرای برنامه همراه بانک بروی گوشی های پشتیبانی کننده از جاوا:
برای نصب برنامه همراه بانک، لازم است فایل یا فایلهای مناسب از لیست فوق از کامپیوتر به گوشی همراه انتقال داده شوند که معمولا بسته به نوع گوشی، از روشهای Bluetooth یا کابل USB برای انتقال دادن فایلها استفاده میشود. برخی از انواع گوشی ها نیز دارای برنامه های خاص جهت انتقال با کابل USB هستند که معمولا این برنامه ها همراه با گوشی ارائه میشوند. پس از انتقال فایل یا فایلهای مناسب، برنامه باید نصب گردد. در صورت استفاده از کابل USB برای انتقال فایل، پس از کپی شدن فایل در گوشی، در اکثر گوشی ها با کلیک نمودن بروی فایل انتقال یافته، گوشی وارد حالت نصب برنامه میشود و از کاربر اجازه نصب برنامه را میخواهد که در این حالت لازم است ضمن تایید نصب، با توجه به پیامهای نمایش داده شده در مرحله نصب برنامه، عملیات نصب برنامه انجام گیرد.
در صورت انتقال برنامه با روش Bluetooth، در برخی از انواع گوشی ها بطور خودکار پس از خاتمه انتقال فایل، گوشی وارد مرحله نصب برنامه میگردد. در دسته دیگری از انواع گوشی ها، پس از خاتمه عمل انتقال با Bluetooth، فایل منتقل شده در صندوق پیامهای گوشی قرار میگیرد که در این حالت لازم است پس از ورود به صندوق پیامهای گوشی، پیام حاوی فایل انتقال یافته باز شود. با باز نمودن پیام حاوی فایل، گوشی وارد مرحله نصب برنامه میشود.
در هنگام نصب برنامه همراه بانک بروی گوشی همراه، در اکثر گوشی ها پیامهایی به کاربر نمایش داده میشوند که از کاربر تاییدهایی مبنی بر اجازه برنامه برای ارسال و دریافت SMS و موارد دیگر را اخذ میکنند که جهت نصب صحیح برنامه همراه بانک، لازم است به کلیه این پیامها پاسخ مثبت داده شود. پس از تکمیل نصب برنامه همراه بانک، این برنامه به لیست برنامه های موجود بروی گوشی اضافه میشود و در اکثر گوشی ها با کلیک نمودن بروی آن در این لیست، برنامه همراه بانک اجرا میشود.
در صورتی که نحوه نصب و اجرای برنامه همراه بانک بروی گوشی خاصی با روشهای فوق متفاوت باشد، توصیه میشود جهت نصب و اجرای برنامه، به راهنمای گوشی همراه خود مراجعه نمایید.
برخی از موارد خاص و استثنای گوشی هایی که برنامه همراه بانک بروی آنها قابل نصب یا اجرا نیست یا دارای روش نصب و اجرای خاص خود میباشد به شرح زیر هستند:
•    برنامه همراه بانک بروی گوشی های Motorola V3i و Motorola L6 به دلیل قدیمی بودن و کندی بیش از حد این گوشی ها قابل اجرا نیست.
•    برنامه همراه بانک بروی گوشی های قدیمی که قابلیت نصب برنامه های جاوا را داشته باشند ولی قابلیت ارسال و دریافت SMS از داخل برنامه را نداشته باشند قابل نصب نیست. (به عنوان نمونه گوشی IMate JAM)
•    برنامه همراه بانک بروی گوشی های Windows Mobile Smartphone (مانند IMate SP5، IMate SPL و IMate Smartflip) قابل نصب نیست.
•    بروی سایر گوشی هایی که از سیستم عامل Windows استفاده میکنند، برنامه همراه بانک از داخل برنامه Midlet Manager اجرا میشود و برای اجرای صحیح برنامه همراه بانک، نیاز به نصب یا بروز رسانی برنامه Midlet Manager بروی این گوشی ها میباشد. نحوه انجام این کار در ادامه شرح داده خواهد شد.
•    گوشی های Samsung هر یک دارای روش نصب پیچیده ای مخصوص به خود میباشند و معمولا برای نصب برنامه بروی این گوشی ها، علاوه بر فایل jar، نیاز به فایل jad نیز میباشد.

نصب و اجرای برنامه همراه بانک بروی گوشی های با سیستم عامل Windows  Mobile:
•    قبل از هر چیز، از کلیه اطلاعات گوشی همراه خود یک نسخه پشتیبان بروی کامپیوتر تهیه کنید.
• اگر سیستم عامل گوشی شما Windows Mobile 6.1 یا بالاتر است، فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1036.cab و در غیر این صورت فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1034.cab را فقط با استفاده از برنامه Active Synch از کامپیوتر به گوشی همراه انتقال دهید (برای انتقال این فایل از روشهای دیگر مانند Bluetooth استفاده نکنید و نام این فایل را قبل و بعد از انتقال دادن آن تغییر ندهید)
•    پس از انتقال فایل فوق، با کلیک کردن بروی این فایل، آنرا نصب نمایید. اگر در هنگام نصب این برنامه از شما سوال شد که آیا این برنامه بروی Device نصب شود یا بروی Internal Storage، در پاسخ به این سوال گزینه Device را انتخاب نمایید.
•    با استفاده از Bluetooth یا برنامه Active Synch، فایل برنامه همراه بانک (فایل .jar) را به گوشی همراه انتقال دهید.
•    با کلیک کردن بروی فایل برنامه همراه بانک در گوشی همراه، برنامه را نصب کنید.
•    پس از نصب برنامه همراه بانک، بروی آیکون برنامه همراه بانک کلیک کنید تا اجرا شود.
•    در اولین مرتبه اجرای برنامه، از شما پرسیده میشود که آیا به این برنامه اجازه دریافت SMS میدهید یا خیر؟ به این سوال پاسخ مثبت دهید.
•    به علت اشکال موجود در سیستم عامل Windows، در ابتدای اجرای برنامه، پیامهای دریافتی از سیستم هم در برنامه همراه بانک و هم در صندوق پیامها گوشی دریافت میشوند (توجه شود که چون این پیامها رمز شده اند، پیامهای دریافت شده در صندوق پیامها گوشی قابل خواندن نیستند). این مشکل با دریافت اولین SMS عادی توسط گوشی همراه برطرف خواهد شد.
•    برای دفعات بعدی اجرای برنامه همراه بانک، ابتدا برنامه Midlet Manager را از داخل لیست برنامه های Windows اجرا نموده و سپس در برنامه Midlet Manager، با کلیک کردن بروی آیکون برنامه همراه بانک آنرا اجرا نمایید.

نصب و اجرای برنامه همراه بانک بروی گوشی های با سیستم عامل اندروید:
برای نصب برنامه همراه بانک بروی گوشی های با سیستم عامل اندروید، از یکی از دو روش زیر استفاده میشود:
1.    اتصال گوشی به کامپیوتر با کابل مخصوص آن و سپس انتقال فایل با پسوند apk به گوشی و سپس نصب برنامه با لمس کردن فایل apk منتقل شده به گوشی.
2.    اتصال گوشی به کامپیوتر با کابل مخصوص آن و سپس نصب فایل با پسوند apk توسط برنامه های کمکی ارائه شده همراه با گوشی. به عنوان نمونه، برای نصب برنامه با این روش بروی گوشی های HTC، میتوان از برنامه HTC Synch استفاده نمود.
پس از نصب برنامه با یکی از دو روش فوق، این برنامه به لیست برنامه های موجود بروی گوشی اضافه میشود و با لمس کردن آیکون برنامه همراه بانک، این برنامه اجرا میشود.
نکته: در برخی گوشی های با سیستم عامل اندروید (به عنموان نمونه برخی گوشیهای Samsung Galaxy)، به دلیل وجود نقص در گوشی، SMSهای دریافت شده توسط برنامه همراه بانک، هم در برنامه همراه بانک و هم در صندوق پیامهای گوشی قرار میگیرند و به علت رمز شده بودن SMSها، SMSهای قرار گرفته در صندوق پیامهای گوشی قابل خواندن نیستند. این نقیصه مربوط به گوشی بوده و در برخی موارد با بروز کردن نسخه سیستم عامل، برطرف میگردد.
alt

alt

alt

alt

alt

alt

  alt

alt

alt

نکات ایمنی

به منظور استفاده مناسب و ایمن از سامانه همراه بانک ملی، به نکات زیر توجه فرمایید:
•    به هیچ عنوان نرم افزار را از روش هایی نظیر بلوتوث (Bluetooth)، اینفرارد (Infrared)، سایر سایتهای اینترنتی، پست الکترونیک و ... دریافت ننمایید.
•    به هیچ وجه رمزهای خود (رمز حساب، رمز اول و دوم کارت و رمز ورود به نرم افزار همراه بانک) را در اختیار دیگران قرار نداده و آنها را بروی گوشی تلفن همراه خود ذخیره ننمایید. همچنین به منظور افزایش امنیت سامانه، لازم است رمز های خود را بصورت دوره ای تغییر دهید.
•    جهت افزایش ضریب امنیت و کارایی سامانه، بصورت دوره ای از طریق گزینه بازگشت به تنظیمات اولیه، تنظیمات برنامه را به حالت اولیه بازگردانید .توجه داشته باشید این عمل موجب از بین رفتن پیامهای دریافت شده موجود در صندوق پیامها و نیز اطلاعات ثبت نام حسابها و سرویس های یکطرفه می گردد، به همین علت می باید پس از انجام این عمل، حسابها و سرویس های یک طرفه خود را بروز رسانی نمایید.
•    پیامهای دریافتی سامانه همراه بانک که در صندوق پیامهای برنامه قرار می گیرند را پس از خواندن، حذف نمایید.
•    در مواردي كه به دلایل خارج از کنترل بانک (مانند اشکال در شبکه مخابراتی) سیستم همراه بانک قادر به سرویس دهی نباشد، مسئولیتی متوجه بانک نمیباشد.
•    جهت استفاده از سرویسهای مالی سامانه همراه بانک (شامل انتقال وجه به حساب دیگران، انتقال وجه بین بانکی، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبض با حساب، خرید شارژ سیم کارت با حساب و تعیین مبلغ چک)، به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم فعال سازی همراه بانک اقدام نمایید. لازم به ذکر است برای استفاده از سایر سرویسهای سامانه همراه بانک، نیازی به تکمیل فرم فعال سازی در شعب بانک نیست.
•    فعال سازی سرویسهای مالی همراه بانک، یک روز پس درخواست متقاضی در شعبه اعمال میگردد. اگر متقاضی فقط دارای یک حساب در بانک ملی ایران باشد، عمل فعال سازی فقط برای همان حساب متقاضی انجام خواهد شد. اگر متقاضی دارای چند حساب با شماره مشتری یکسان در بانک ملی ایران باشد، عمل فعال سازی برای کلیه حسابهای متقاضی انجام خواهد شد. اگر متقاضی دارای چند حساب با شماره مشتریهای متفاوت در بانک ملی باشد، عمل فعال سازی فقط برای حساب معرفی شده در فرم فعال سازی و حسابهایی از متقاضی انجام خواهد شد که شماره مشتری آنها با شماره مشتری حساب معرفی شده در فرم فعال سازی یکسان باشد. متقاضیانی که دارای چند حساب با شماره مشتریهای متفاوت در بانک ملی هستند، در هر زمان میتوانند فقط حسابهای مربوط به یک شماره مشتری را برای یک شماره سیم کارت فعال نمایند. این دسته از مشتریان، اگر بخواهند حسابهای مربوط به شماره های مشتری دیگر خود را در سامانه همراه بانک فعال نمایند، باید به ازای هر شماره مشتری از یک سیم کارت جداگانه استفاده نموده و فرم فعال سازی مربوطه را در شعب بانک ملی ایران تکمیل نمایند.
•    جهت غیر فعال سازی سرویسهای مالی سامانه همراه بانک، به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم غیر فعال سازی همراه بانک اقدام نمایید. عمل غیر فعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست در شعبه اعمال میگردد. همچنین برای غیر فعال سازی، میتوانید یک پیامک که از چپ به راست حاوی شماره حساب و رمز حساب میباشد را از طریق هر تلفن همراهی به شماره 200044 ارسال نمایید. در این حالت عمل غیر فعال سازی در همان لحظه انجام شده و در صورت موفق بودن عمل غیر فعال سازی، پیامکی مبتنی بر تایید عمل غیر فعال سازی بروی گوشی ارسال کننده پیامک دریافت خواهید نمود.
•    در صورت مفقود شدن یا سرقت گوشی و یا سیم کارت تلفن همراه، بلافاصله رمز دوم کارت خود را با استفاده از یک دستگاه خود پرداز بانک ملی ایران و رمز حساب خود را با استفاده از سیستم تلفن بانک ملی تغییر دهید و سیم کارت خود را از طریق مراجعه به اپراتور تلفن همراه، غیر فعال نمایید. همچنین اگر قبلا فرم فعال سازی همراه بانک را در شعبه بانک تکمیل نموده اید، با ارسال یک پیامک حاوی شماره حساب و رمز حساب به شماره 200044، سرویسهای مالی همراه بانک خود را غیر فعال نمایید.

بانک نمونه در خدمات

اقتصاد مقاومتی

ارسال سریع نظرات

ایمیل:
موضوع:
پیام:
کلمه "بانک نمونه" چند نقطه دارد؟

ورود به سایت

333     porssh

alvend     6666

بانک نمونه